mandag 18. juli 2011

Livet er godt å leve, tross alt!

Nå har jeg brukt noen uker på å fundere på et nytt innlegg til bloggen, men jeg kommer liksom ikke på noe glupt. Dumt å bare skrive noe for å skrive, men sånn blir det altså denne gangen...

Snart ferie, og jeg kjenner det i hvert fiber av kroppen. Det skal bli så utrolig deilig å bare finne roen i noen uker, nyte varme, spise god mat, daffe rundt og bare ha det godt! Tid for kos, prat, latter, stillhet... Ferie, rett og slett!

Ungene er i ekstase og teller ned dagene for fullt! De skal være med gamle venner som de ikke har sett på et år c";) Da blir det litt ferie i ferien for oss voksne ;o)

Livet i seg selv kan by på både oppover- og nedoverbakker - sånn er det bare. Man klamrer seg fast i begge retninger og slapper av på flaten. Men jeg har funnet ut at livet er godt å leve, tross alt! Jeg er ultratakknemlig for det jeg har; familie, hus, jobb, venner... Hva ville livet vært uten??!!?

Blir nok ikke mye blogging en stund framover... Du er herved advart..

God sommer!!!

3 kommentarer:

  1. Helt enig med deg!! gode venner er verdt mye mer enn gull!!! Kos dere i ferien, og nyt deilige dager sammen... Gleder oss til neste gang vi treffes. Er allerede på jakt etter spennende oppskrifter vi kan prøve ut.
    Dere er de beste. Love U....

    SvarSlett
  2. Har du hatt en fin ferie? Traff din kjære. Tenk jeg klarte ikke komme på navnet ditt. Vet ikke hva som gjorde det, beklager, jeg vet jo selvsagt det :)
    Ha det fint
    Klem,
    Trude :)

    SvarSlett
  3. Takk for sist og masse lykke til med Sammen Senteret!! Jeg er ferdig med et par sokkert til Strax-huset :)

    klem fra Siri

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad hvis noen gidder å legge inn en liten hilsen eller kanskje kommenterer et bilde eller fler!