mandag 11. april 2011

Jeg - en studine??

Nå er det like før jeg hiver meg i det. Må bare bli helt 100 % sikker først. Få det siste sparket bak som gjør at jeg signerer søknaden og sender den inn. Om alt går etter planen, er jeg studine fra høsten av!! Ja, i tillegg til jobb... Nysgjerrig??!!?? Jeg har bestemt meg for at jeg vil bli refleksolog. Det er så utrolig fascinerende å se at kroppen kan lege seg selv kun ved hjelp av litt trykkpunktmassasje!! Sånt må man jo bare bli inspirert av! Skolen går over to år og er et delstudie. Dermed kan jeg kombinere det med jobb, noe som gjør at det ikke går så himla utover økonomien. Gleder meg til å sette i gang!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad hvis noen gidder å legge inn en liten hilsen eller kanskje kommenterer et bilde eller fler!