onsdag 9. februar 2011

Bloggutfordring!!!

Har vært fryktelig stille på bloggfronten fra denne damen i laaaang tid nå.. Var sånn at jeg faktisk tenkte her om dagen at det var like greit å bare slette hele greien. Men så klarer jeg liksom ikke helt det, heller... Ene grunnen er vel at jeg er innom av og til og ser hva de jeg har på listen min har lagt ut, men tiden har liksom ikke helt strukket til til at jeg har gjort noe selv.

Vel, nå har jeg startet en bloggutfordring med en av mine bloggvenninner, og den går ut på å poste minimun et innslag i uken (før ukeslutt), så her er det bare å hive seg rundt!!! *hehe*

Har ikke vært så aktiv med kameraet siste halvåret heller, men jeg har da noe som kan legges ut. Sånn som dette her, f.eks. Bildet tok jeg ved Skomakerdiket oppe på Fløyen i høst en gang. Mannen på benken er ukjent, men jeg bare MÅTTE ta bilde av ham. Han så så utrolig fredfull ut der han satt og stirret ut på det speilblanke vannet. Jeg har faktisk fått bildet trykket på lerret også, og nå skal det opp på veggen hjemme i stuen vår!
Vel, da har jeg i alle fall fått postet et innlegg!!! *hehe* Hadde egentlig ikke tid nå heller, men jeg tok meg tid!!

1 kommentar:

  1. Heisann hoppsann
    Fredlig og fint bilde av mannen på benken :-)

    Ikke så dumt det, å skrive et innlegg i løpet av uken, så den ikke dør helt ut :)
    Tror jammen jeg skal hive meg på den også :)

    Ha en nydelig uke =)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad hvis noen gidder å legge inn en liten hilsen eller kanskje kommenterer et bilde eller fler!