søndag 27. juni 2010

St.Hans

Vi ble invitert til å være med på IOGTs hytte "Heimtun" på Fløyen på St.Hansaften. Vi var 27 barn og voksne som koste oss med sang, lek, kaffe/kaker og grilling. Hadde jo selvfølgelig med meg kameraet, og her er et par bilder c",)

Og så var visst sommeren på hell... Hmm.. Har den i det hele tatt vært her, da??!!??


Queen Mary 2 legger fra Dokkeskjærskaien og forlater Bergen for denne gang. Et mektig, stort skip!! Se bare på Hurtigruten som ligger helt til venstre i bildet...


2 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så kjekt dere må ha hatt det. Koselige bilder.
    Ja jeg har fjorden rett utenfor huset så når den båten er der ute føles det virkelig som om jeg har cruisebåt i hagen ;)
    Var dere litt usikker når jeg vinket til dere fra bilen (v/overgangsfeltet) hin dagen? Thihi,det var altså meg :)
    God sommer :)
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du tar Anette :D

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad hvis noen gidder å legge inn en liten hilsen eller kanskje kommenterer et bilde eller fler!